FANDOM

All characters art

Bu sayfada tüm oynanabilir ve ikinci dereceli karakterler hakkında kısa bilgiler ve her karaktere girişler vardır.

TÜM KARAKTERLEREdit

BAŞ ROLDE GİDENLEREdit

RaidenEdit

Raiden ladder

Raiden Yer krallığının koruyucusu ve aynı zamanda da Yıldırım tanrısıdır.

Onun en büyük düşmanı olan Shao Kahn tüm dünyaları bi-bir ele geçirip Dış dünyaya katmak ve böylece her şeyi yönetmek istiyor, ve onun şimdiki durağı Yer krallığıdır. Shao Kahn Yer krallığını da diğerleri gibi Mortal Kombat kurallarıyla ele geçirmek istiyor. Raiden bu turnuvada yarışmak iznine sahip olmadığı için bunu kazanacak iyi savaşçılar bulmak zorundadır.

Shao KahnEdit

Shao kahn ladder

Shao Kahn Dış dünyanın imparatorudur ve dünyaların istilacısı gibi tanınır.

İmparator Shao Kahn bir istilacı olsa da Büyük Tanrılar asla onun işine karışmaz, çünki o hep Mortal Kombat`ın kurallarına göre oynamıştır. Tanrıların koyduğu Mortal Kombat her 50 yılda bir geçirilen toplam 10 turnuvadan kurulmuştur. Eğer imparatorun savaşçıları bu turnuvalarda istila olunacak dünyanın savaşçılarını yenerse bu dünya Dış dünyanın bir parçası oluyor. Şimdi sıra Yer krallığında. Artık 9 turnuva kazanıldı. Ve son turnuvada Yer krallığının koruyucusu Raiden bile imparatoru durduramaz.

Liu Kang(Cel Edit

en son sen anan yaniLiu kang ladderEdit

Liu Kang Şaolin kardeşlerinin birincisi ve turnuvada insanlığın son umududur.

Liu Kang çocukluğundan Şaolin tapınaklarında en güçlü rahipleri tarafından eğitilmiş ve artık kendisi bir rahip adını almıştır. Çocukluğu Mortal Kombat öykülerini dinlemekle geçen Liu Kang bu son turnuvada Dış dünya dört-kollular prensi Goro ve büyücü Shang Tsung`la karşılaşacağını biliyor. Shang Tsung bu turnuvanı Liu Kang`in sonu yapmak için en güçlü savaşçıları getirecektir, ama Liu Kang hiç birinden korkmuyor.

Shang TsungEdit

Shang tsung ladder

Shang Tsung Dış dünyanın en güçlü büyücüsü ve geçmiş turnuvaların şampiyonudur.

Shang Tsung bir zamanlar turnuvada Yer krallığını korumak için Dış dünya ile savaşmış, ama kendi türünü imparatorun ona verdiği güçe satmış bir haindir. Ne yazik ki, bu 9 turnuvada kimse onu yenememiştir. Ama bu turnuva çok tehlikeli ve Shang Tsung`un vazgeçmeye hiç niyeti yok. Onun tek hedefi bu turnuvanı kazanmak ve sonunda Dış dünyanın en güçlü büyücüsü olmaktır.

ESAS KARAKTERLEREdit

Kung LaoEdit

Kung lao ladder

Kung Lao en genç Şaolin rahiplerinden biri ve en büyük şampiyonun devamçısıdır.

Kung Lao ve arkadaşı Liu Kang çocukluktan beri turnuvada Shang Tsung ile savaşmak için en büyük rahipler tarafından çalıştırılıyorlardı. Her ikisi de bu turnuvada yarışma onurunu hak ediyorlardı. Ama bu turnuva Kung Lao için daha başka bir şey ifade ediyordu: Shang Tsung ve Goro`dan ismini taşıdığı büyük şampiyon Kung Lao`nun intikamını almak.

Quan ChiEdit

Quan chi ladder

Quan Chi Yeraltı krallığının en büyük büyücüsü ve Lord Shinnok`ın ajanıdır.

Quan Chi bir zamanlar Yeraltı dünyasında yaşayan vahşi bir oni idi. Ancak geçmiş tanrı Shinnok`ı karanlık zındanlardan kurtardıktan sonra o büyü gücüne, Shinnok ise Yeraltı krallığı tahtına sahip oldu. Ancak onların şimdiki hedefi daha büyük: turnuva sayesinde Yer krallığı ve Dış dünyanı zayıflatıp, yaratdıkları ölüler ordusu olan "Gölgelerin kardeşliği" ile her ikisini ele geçirmek.

NightwolfEdit

Nightwolf ladder

Nightwolf Şaman savaşçılarının temsilcisi ve Raiden`ın en yakın adamıdır.

Nightwolf Yer krallığında tanrılara bu kadar yakın olan çok az insanlardan bir tanesidir. O çok iyikalpli, akıllı bir insan ve aynı zamanda çok güçlü bir askerdir. O "Hoakah" diye tanıdığı yıldırım tanrısı Raiden`ın Yer krallığındaki sağ koludur. Nightwolf`un özelliği onun geçmiş atalarıyla konuşup onlardan güç almasıdır. Şimdi onun tek isteyi Yer krallığının barış içinde yaşamasıdır.

SindelEdit

Sindel ladder

Sindel imparatorun en büyük silahıdır ve insanlığa karşı en büyük tehdiddir.

Sindel bir zamanlar kocası kral Jerrod ve kızı prenses Kitana ile birlikte en barışçıl krallığı - Edenianı yönetiyordu. Lakin Dış dünyanın imparatoru Shao Khan kralı öldürdü Edenia`nı kendi dünyasına katdı. Kraliçe ve prensesi kendisi sahiplendi. Ancak Sindel kendini öldürdü. Buna rağmen yıllar sonra Quan Chi Sindel`i Yer krallığında dirilterek bu krallığın istilası için bahane yaratdı. Şimdi Sindel`in tek görevi imparatora hizmet edip düşmanları öldürmektir, hatta kızını bile.

KitanaEdit

Kitana ladder

Kitana geçmiş Edenia`nın prensesi ve Yer krallığının sadık dostudur.

Kitana bir zamanlar Edenia`da babası kral Jerrod ve annesi kraliçe Sindel ile birlikte sakin hayat sürüyorlardı, taki Dış dünya 10 turnuvalı Mortal Kombat`ı kazanana kadar. Kitana hem babasını, hem de annesini kaybetti. Ve kendisini imparatorun kızı zannetti. Ancak Yer krallığı kahramanlarının yardımı ile o kendi kimliyini buldu ve şimdi o ailesi ve halkının intikamını arıyor.

MileenaEdit

Mileena ladder

Mileena Kitana`nın Tarkatan klonu ve Dış dünyanın prensesidir.

Mileena aslında hiç bir zaman doğmadı ve ne ailesi, ne de bir geçmişi var. O sadece Shang Tsung`un büyüsü ile yaratılmış vahşi Tarkatan ve güzel Edenia türünün karışımıdır. İmparator Kitana`dan şübhelenince Mileena`nı yaratdırdı ve onu kendi kızı, yani Dı. dünya prensesliğine kabul etdi. Şimdi onun asıl görevi kendi klonu olan Kitana`nı yok etmekdir.

Johnny CageEdit

Johnny cage ladder

Johnny Cage sadece bir film yıldızı değil, gücünü keşf etmemiş bir kahramandır.

Johnny Cage bu güne kadar bir çok savaş filmlerinde baş rol almıştır. Ancak bir çok izleyiciler onun haraketlerinin kurmaca olduğunu düşünüyor. Onlara gerçek bir savaşçı olduğunu göstermek için bu film yıldızı Shang Tsung`un yaratdığı turnuvaya katılmaya karar veriyor ve asl gücünü işte o zaman keşf edecektir. Johnny Cage bu turnuvada Yer krallığının en iyi savaşçılarından biridir.

Scorpion Edit

Scorpion ladder

Scorpion intikamla alışan bir ninja ve Yeraltı dünyasının gizli savaşçısıdır.

Scorpion`un klanı ve ailesi gizli savaşçılar tarafından acımasızca mahv edildi. Scorpion kendisi düşman klandan olan Sub-Zero tarafından öldürüldü. Yeralı dünyasında nefreti sayesinde büyücü Quan Chi tarafından diriltildi. Ve Scorpion şimdi tek bir amaçla hayatta kalıyor. Kendisinin ve sevdiklerinin ruhlarının huzur içinde uyuması için Sub-Zero yok edilmelidir, bedeli ne olursa olsun.

Cyber Sub-ZeroEdit

Cyborg sub-zero ladder

Sub-Zero kendi kötü klanından kaçmış ve iyilere katılan bir ninjadır.

Sub-Zero aslında bir zamanlar Tundra adıyla tanınan Kuai Liang isimli bir ninjaydı. Onun abisi Bi-Han Sub-Zero kod adını taşıyarak Mortal Kombat turnuvasına katıldı. Ama orada haksız yere Scorpion tarafından öldürüldü. Kuai Liang bundan sonra abisinin kod adını ve elbisesini alarak onun intikamını aradı. Ancak Lin Kuei klanı onu tapınağa götürerek cyborglaştırdı. Onlardan kaçıp iyilere katılan Sub-Zero artık daha kötü düşmanlarla savaşıyor.

CyraxEdit

Cyrax ladder

Cyrax kendi klanının sadık savaşçısı ve Yer krallığının düşmanıdır.

Cyrax bir zamanlar Yer ve Dış dünya arasındaki savaşda tarafsız olan Lin Kuei klanının bir üyesidir. Ancak Lin Kuei Grandmaster`i bu tarafsızlığı bozarak Shang Tsung`un, yani Dış dünyasnın tarafına geçti ve tüm ninjalarını cyborglaştırmaya karar verdi. Bu Cyrax`in inançlarına ters olsa da, o da diğer savaşçılar gibi robotlaştırıldı ve şimdiki görevleri: İmparatora yardım edip kendi krallıklarının sonunu getirmek.

SektorEdit

Sektor ladder

Sektor Lin Kuei Şefinin oğlu ve imparatorun müttefikidir.

Sektor ve çocukluk arkadaşı Cyrax diğer Lin Kuei ninjalarından farklı olarak özel yetişdirildiler ve her ikisi klanın en sadık askerleridirler. Ancak Büyük Şefin tüm ninjaları robotlaşdırmak plani bazı ninjaların hoşuna gitmedi. Ancak Sektor bu plandan hoşlandı, çünki cyborg olurken kaybedecek bir canı olmayacak ve bir gün babasının yerine geçerek Lin Kuei`i kendi yönetecek.

SmokeEdit

Smoke ladder

Smoke Lin Kuei`den kalan tek insan ve Lord Raiden`ın sadık dostudur.

Smoke ve en yakın arkadaşı Kuai Liang birlikte Sub-Zero`nun katilini aramak ve Lin Kuei robotlarından kaçmak için Dış dünyaya geldiler. Burada Lin Kuei Smoke`u yakalarken Lord Raiden onu kurtarır ve Smoke onun sadık askerine çevrilir. Ama Sub-Zero adını almış arkadaşı Kuai Liang için artık çok geçti. Şimdi Smoke robot arkadaşının hafızasını geri dönderir, ve her ikisi Dış dünyanın en önemli düşmanlarının arasındadırlar.

Noob SaibotEdit

Noob saibot ladder

Noob Saibot Yeraltı dünyasının karanlık ve sırlı ninjalarından biridir.

Noob Saibot geçmişte Sub-Zero adıyla tanınan Lin Kuei`in en iyi ninjalarından biriydi. Ancak turnuvada Scorpion tarafından öldürüldükten sonra Dış dünyada Quan Chi tarafından diriltilip Lord Shinnok`a hizmet etdirilir. Noob Saibot diğer gölge kardeşleriyle birlikte Dış dünya imparatoruna hizmet eder ve Mortal Kombat`da bir zamanlar Yer krallığını koruyan bu şerefli savaşçı şimdi onun en büyük tehdidlerinden biridir.

Jax BriggsEdit

Jax ladder

Jax ABD özel birliklerinin baş komiseri ve Yer krallığının koruyucularındandır.

Jax ve iş arkadaşı Sonya ile birlikte özel birliklere hayin çıkan Kano`yu yakalamak için gizemli bir adaya yolculuk ederler. Ve bu ada Shang Tsung`un son turnuvasını geçirdiği yerdir. Shang Tsung yenildikten sonra Sonya`yı Dış dünyaya kaçırır ve Jax onu kurtarırken kollarından olur. Şimdi imparator Yer krallığına karşı istila başlatmıştır ve Jax bu istilada yeni cyborg kollarıyla Shao Kahn`ın en güçlü düşmanlarındandır.

Sonya BladeEdit

lord raiden'in seçtiği bir karakterdirSonya ladder

Sonya Özel birliklerin üyesi, Yer krallığının en iyi koruyucularından biridir.

Sonya Blade babasının yolundan devam ederek ABD Özel birliklere katılır ve yüzbaşılığa kadar kendi gücüyle çıkar. O ve en iyi dostu olan baş komiser Jax Briggs en güvendikleri adamları - Kano tarafından ihanete uğrarlar. Her ikisi Kano`yu izleyerek Sonya`nın babasının gizemli şekilde kaybolduğu bir adaya girerler. Burada onların hayatı değişir ve onlar Mortal Kombat turnuvasında Shang Tsung ve Shao Kahn`a karşı savaşırlar.

Kurtis StrykerEdit

Stryker ladder

Stryker gizli SWAT takımının kaptanı ve Yer krallığının kahramanlarındandır.

Stryker ve arkadaşı Kabal Dış dünya istilasında kahramanca canavarlarla, ejderhalarla savaşırlar ve bu ölümüne savaşta arkadaşı yandırılır. Ama Stryker Raiden`ın kahramanlar ordusuna katıldıktan sonra Kabal geri döner ve bu ikili kahramanlar arasında cesaretleri ile seçiliyorlar. Şimdi Stryker`ın görevi kendi gezegeninin zalim bir imparatorun elinde parçalanmasının karşısını almaktır.

KabalEdit

Kabal ladder

Kabal müş savaşçı ve cesaretli bir kahramandır.

Kabal bir zamanlar arkadaşı Stryker ile birlikte Nyu York şehrinin gizli SWAT takımının en iyi üyelerinden biriydi. Ancak Shao Kahn`ın istilasında tüm vücudu yandı ve Kano tarafından Dış dünyasına götürüldü. Orada iyileştirilerek İmparatora hizmet etmeye zorlandı. Ama Kabal yeni aldığı güçleri sayesinde Yer krallığına kaçarak Raide`ın ordusuna katıldı. Şimdi o imparatordan yaşadıklarının hesabını sormaya hazır.